PRESS
VOX POPULI, VOX DEI
Odgovor Addiko Bank d.d. na prigovor našeg čitatelja
Poštovani,
nastavno na vaš raniji upit, Banka ne može komentirati poslovne odnose s klijentima. Ono što možemo reci jest da je u konkretnom slučaju Banka u potpunosti i pravovremeno po zaprimanju Zahtjeva i dokumentacije prema klijentu i HZMO-u postupila u skladu sa svim pravilima i dobrom poslovnom praksom. Klijentu smo na inicijalnu reklamaciju odgovorili u propisanom roku te detaljno pojasnili situaciju i osigurali mu kontakt s financijskim savjetnikom radi dogovora oko otplate duga.
S poštovanjem,
____________________
Addiko Bank d.d.
Tako glasi odgovor Addiko Bank d.d. na prigovor našeg čitatelja po pitanju naplate potraživanja, objavljenog 25. travnja 2017. na našem portalu.
Da podsjetimo, naš čitatelj uputio nam je tekst u kojem je obrazložio svoje probleme sa Addiko bankom i zamolio objavu istog. Tekst smo objavili, proslijedili isti Addiko Bank d.d. i zatražili dodatna pojašnjenja.
Nakon primljenog odgovora Addiko banke obavijestili smo o tome našeg čitatelja i upitali za mišljenje.
Kako ste Vi doživjeli odgovor banke?
Nisam niti sumnjao da će banka odgovoriti potpuno preopćenito ne ulazeći u meritum stvari sve pod izlikom kako su napisali ...„Banka ne može komentirati poslovne odnose s klijentima“...
Kako bi prokomentirali pojedine navode kojim se banka „brani“?
Ja ću samo ponoviti svim čitateljima portala znane činjenice iz mojih odnosa sa bankom. Neka usporede ako znaju nekoga ili su sami prošli kroz takav proces. Dakle onog momenta kada dug po bilo čijem kreditu postane „stariji“ od X dana banka počinje proces ili raskid ugovora o kreditu ili prisilne naplate sa primanja svih sudionika u kreditu ili prodaja spornog kredita nekoj od agencija. U mom konkretnom slučaju dug po kreditu ne da je stariji od X dana, već je stariji od XXXXXXXX dana. Prevedeno, postoje svi razlozi za raskid ugovora o kreditu a ugovor nije raskinut???!!! Da je banka kojim slučajem u pravu davnih dana to bi uradila. Ovako čeka povoljan trenutak naplate.
Nadalje, svi koji imaju kredite i u kreditu instrumente dodatne naplate, a to su sudužnici i/ili jamci znaju, a možda i proživjeli nešto u tom smislu, znaju ako banka ne može naplatiti dug po kreditu dužniku s njegovih primanja naplaćuje ostalim „instrumentima“ (sudužnik, jamac/ci).
U mom konkretnom slučaju kao dodatni „instrumenti“ postoje sudužnik i stan kao nekretnina (postoji hipoteka banke). No postojeći dug se ne oduzima od primanja sudužnika a postoji mogućnost (ima „mjesta“) na mirovini i stan još nije, hvala dragom Bogu, na licitaciji i prinudnoj prodaji. Da je banka kojim slučajem u pravu davnih dana to bi uradila. „Boji“ se banka svih mojih pisanih dokaza o činjeničnom stanju i mojim izjavama da ću im doći sa tisuću odvjetnika.
Odgovor na navod banke...“ osigurali mu kontakt s financijskim savjetnikom“...
Ovaj navod moram nazvati notornom laži!! Naime kada nekom osigurate kontakt za rješavanje problema onda je za pretpostaviti da taj kontakt obitava na jednom mjestu, u jednoj poslovnici, u jednoj kancelariji!
Da pojasnim.
Unatoč „osiguranju kontakta“ od strane banke ja sam pohodio ni manje ni više već četiri poslovnice Hypo banke u Zagrebu!!! Onu na Jelačić placu, otkantala me službenica kao praznu konzervu. Nisam stavio niti točku na kraju mog izlaganja već sam bio na vratima poslovnice. Naravno odgovor je bio po mene negativan. Zatim onu na križanju Maksimirske i Bukovačke ulice, ni ugrijala se stolica banke nije na koju sam sjeo, već sam bio odbijen! Zatim onu u Dubravi u kojoj me barem saslušala službenica, ali sam nakon kratkog vremena shvatio kada je zatražila pomoć od starije valjda stažom kolegice da je tek došla na to radno mjesto!
I na kraju u poslovnici Heinzelova gdje sam ja pronašao svojim upornim molbama putem telefona i nemalih osobnih dolazaka kontakt sa financijskim savjetnikom i gdje sam uspio riješiti dotadašnji problem. Međutim netko je iz banke na osnovu tog rješenja problema proizveo novi problem. Novi dug!
No ono što je jako bitno je novi iznos duga po kreditu. Naime u pitanju je šest neplaćenih rata po 3.135,00 kuna što ukupno iznosi 18.810,00 kuna. Zadnji poziv koji sam dobio ovih dana iz sektora prisilne naplate i kako službenica uz moj monolog o iznošenju osobnim podataka izrecitira i visinu duga ostao sam zatečen. Naime po dugu nitko nije vršio uplate niti ja niti sudužnik a visina duga je smanjena?? Tko je „radio“ po dugu!!
Banka, da pojasnim!! Zašto?
Na prvo pitanje kroz odgovor pojasnio sam ono o starosti duga. Dakle, banka je valjda, što je moja pretpostavka, pripisala dio duga glavnici da bi izbjegla raskid ugovora. Pitanje svih pitanja. Zašto bi to banka uradila ako sam, što uporno tvrde, ja krivac za nastalo stanje!! Evidentno je da potiho priznaju krivicu nakon pisanja na portalu o ponašanju banke o ovom slučaju. Znam da će mnogi reći pa što se buniš, vidiš da banka pokušava riješiti problem duga!. Naravno da pozdravljam ove radnje od strane banke ali još uvijek mi „visi“ nad glavom dug. Ako su mogli pripisati ili otpisati jedan dio duga ne vidim razloga što ne učiniti isto sa cijelim dugom. Znate ipak ja s tim problemom liježem i budim se.
To je moje viđenje stvari s kojim vjerujem da ćete se složiti.
Što dalje planirate raditi po pitanju kredita?
Ostajem i dalje uporan u svojim nastojanjima da dokažem kako se banka može pretvoriti u monstruma ne birajući načine, situacije i sredstva kako bi naplatila dug za koji ona snosi potpunu odgovornost. Pa i ovu situaciju preko bolesti djeteta. Kontaktirao sam udrugu Franak i njihove pravne savjetnike što mi je činiti i čekam njihov odgovor. Krečem u pravnu bitku. Kada sam pokrenuo ovu priču rekao sam da moj rat nije završio devedesetih. Moj rat traje još i danas. Danas malo hendikepiran iz razloga svoje teške invalidnosti ali pun sam snage, morala i volje isto onako kako sam devedeset i prve krenuo u obranu naše Domovine. Dokle god mogu prstići „skakati“ po tipkovnici nema predaje!!!
Za sam kraj, a nije nimalo nebitno, zahvaljujem se uredništvu portala što su odvojili vremena i prostora da ovaj slučaj ugleda svjetlo dana jer evidentno je da su se dogodili neki pomaci nakon pisanja.
...
Svi podatci o čitatelju poznati su uredništvu portala.
Domoljubni portal i dalje će pratiti razvoj ove "noćne more" našeg čitatelja, istraživati, tražiti stručna mišljenja pravnih ureda za bankarstvo i financije, te dodatna pojašnjenja od Addiko Bank d.d.
NITKO NE RJEŠAVA PROBLEME OD VITALNOG ZNAČAJA ZA VAS I VAŠU LOKALNU SREDINU?
PIŠITE NAM, ISTRAŽUJEMO I OBJAVLJUJEMO!
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Foto: UCM
Autor: UCM