SPORT
PRESS: Sport
TENIS
Obilježavajući 18. godišnjicu njihovog finalnog obračuna u Wimbledonu i svog najvećeg uspjeha u karijeri do kojeg je stigao pobjedom nad Patrickom Rafterom 9. srpnja 2001. godine, Goran Ivanišević je pobijedio legendarnog australskog tenisača i u egshibicijskom meču odigranom na središnjem stadionu u Stella Marisu.
Rezultat je u ovom meču bio u drugom planu, a Ivanišević je pobijedio sa 6:4, 6:4.
...
Dvoboj pred nekoliko tisuća gledatelja na stadionu Gorana Ivaniševića prošao je uglavnom u nadmoći legendarnog hrvatskog tenisača i wimbledonskog pobjednika iz 2001. godine, ali je i 46-godišnji Australac podsjetio na svoje sjajne igračke dane sjajnim potezima na mreži. No, vidjelo se da je već nekoliko godina izvan tenisa i posvećen vođenju farme u Australiji, za razliku od Gorana Ivaniševića koji formu održava igrajući egshibicije i trenirajući današnje vrhunske igrače poput Marina Čilića, Tomaša Berdycha, Miloša Raonića, a od ovog Wimbledona i Novaka Đokovića.
Nakon dvoboja, Ivanišević je objavio kako je ovo bila posljednja egshibicija koju je odigrao u Umagu, gdje je tijekom prošlih godina odmjerio snage s teniskim veličinama poput Amerikanca Andrea Agassija i Španjolca Juana Carlosa Ferrera, a za 30. godišnjicu umaškog turnira je 'reprizirao' i prvo finale iz 1990. protiv Gorana Prpića.
- Htio sam da bude neriješeno, ali tko mu je kriv što nije došao koji dan prije. Zahvaljujem mu što je došao. Dugo godina smo ga lomili i evo nakon pet, šest godina je došao. Zahvaljujem mu se uime svih Hrvata koje je razveselio 2001. godine. Ovo je za mene trešnja na vrhu torte. Opraštam se od egshibicija u Umagu, poslije Raftera to je to, rekao je Ivanišević.
- Ovo je bio dvoboj dva starca koji igraju na zemlji, možda sam to trebao odigrat ranije. Igrali smo dosta dobar tenis, kad pogodim 15 servisa u mrežu više me ne boli, sad se smijem. Drago mi je da sam došao, ovo je prekrasno mjesto, rekao je Rafter.
Drugi upravo čitaju... |
|
Foto: 1. HRT/Goran Stanzl/Pixsell
Priredio: Mario Mehaković
Izvor: HRT
Ovaj materijal sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.