PRENOSIMO
'Hrvati i Srbi bolje bi se razumjeli da Pupovac od svega ne radi etnobiznis'
PRESS
Predsjednički kandidat Miroslav Škoro je na svom Facebook profilu reagirao na kampanju Srpskog narodnog vijeća (SNV) u sklopu koje su u danas osvanuli plakati napisani na ćirilici.
"DA SE RAZUMIJEMO
Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo'. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati odkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost," napisao je Miroslav Škoro na svom Facebook profilu.
Podsjećamo kako je Srpsko narodno vijeće (SNV) u listopadu je krenulo s kampanjom "Da se bolje razumijemo" čiji je cilj skinuti stigmu sa ćirilice i poslati poruku da korištenje tog pisma u privatnoj ili javnoj upotrebi ne ugrožava nikoga u Hrvatskoj, a pogotovo ne većinski narod.
Sad su se tom kampanjom odlučili "uključiti" u predsjedničku kampanju.
Drugi upravo čitaju... |
|
Foto: 1. SNV/Pixsell/Davor Javorović
Priredio: Mario Mehaković
Izvor: N1